Informatie aanvragen
Ik heb een vraag
WhatsApp
Email
Facebook
Bericht ons
In 2007 maakten we plannen voor een dermatologisch centrum. Enerzijds omdat de vraag naar niet-operatieve behandelingen voor o.a. huidverbetering steeds toenam en anderzijds omdat er steeds meer mensen met huidziekten te maken gaan krijgen.

Eind 2008 zijn we gestart. Zowel de verzekerde zorg (huidziekten) als niet verzekerde zorg (injectables, huidverbetering, permanent ontharen, oedeemtherapie, etc.) herbergen wij in dit zorgcentrum. Alles met de hoogste veiligheid, persoonlijke aandacht voor cliënten en patiënten en doelmatigheid. Met deze kerncompetenties willen wij maximale klanttevredenheid bereiken. Dat is voor ons heel gemakkelijk want wij willen klanten behandelen, zoals we zelf behandeld willen worden.

Samen met dokter Navadeh geef ik leiding aan Nationaal Huidcentrum. Veel aandacht besteden wij aan de kwaliteit van de medewerkers, aan procedures (administratief en medisch) en begrijpelijke en uitgebreide voorlichting aan cliënten en patiënten. Een voorbeeld hiervan is deze website.

In mijn hele leven heb ik meer aandacht besteed aan klanttevredenheid dan aan geld verdienen. Dat laatste komt vanzelf als je de klant en de medewerkers op de eerste plaats zet. We hebben vanaf 2008 heel veel gepresteerd en zijn iedere dag bezig om het nog beter te doen, nog meer andere behandelingen aan te bieden met als doel een toonaangevend dermatologisch behandelcentrum te zijn en vooral te blijven. Hebt u klachten, bent u ergens ontevreden over, hebt u ideeën, laat het mij weten. Het helpt ons nog beter te worden.