De Kliniek

Nationaal Huidcentrum is dé gespecialiseerde cosmetische kliniek voor behandelingen op het gebied van huid & haar. Van huidziekten tot huidverbetering, haartransplantaties, liposuctie, ooglidcorrecties, tatoeageverwijdering en nog veel meer. 

 

Tevreden zijn met je uiterlijk, daar helpen we graag bij. Natuurlijke schoonheid en een gezonde huid, daar doen wij het voor. Persoonlijk en professioneel. Veilig, vertrouwd en vriendelijk.

 

Ieder mens is anders. Daarom bieden wij veilige behandelingen op maat, waarbij we altijd oog houden voor de natuurlijke verhoudingen van gezicht en lichaam.

 

 

Daarom kies je voor onze kliniek:

  • Uitgebreide aandacht voor onze cliënten
  • Korte wachttijden
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding
  • Oog voor de natuurlijke verhouding van lichaam en gezicht
  • De meest competente en gecertificeerde specialisten van Nederland
  • Wij werken alleen met de beste kwaliteit (A-merk) producten
  • Hoge klanttevredenheid
  • ISO gecertificeerd
  • Gratis parkeren
  • Centraal in Nederland


 

Klanttevredenheid

Het beleid van Nationaal Huidcentrum steunt op 3 pijlers: veiligheid, doelmatigheid en cliënt- en patiënttevredenheid. Al onze cliënten en patiënten ontvangen per e-mail een digitaal vragenformulier. Alle tot op heden volledig ingevulde formulieren zijn verwerkt in een klanttevredenheidsonderzoek.

 


 

Conclusies onderzoek

Van alle deelnemers aan het onderzoek geeft 91,3% aan tevreden of zeer tevreden te zijn met Nationaal Huidcentrum. Zij voelden zich erg op hun gemak tijdens de behandeling en beoordelen het eindresultaat met een 8,3 gemiddeld. Ook geeft 93,6% van de deelnemers aan dat zij voldoende zijn geïnformeerd over de behandeling en de eventuele voor- en nazorg. Zij hebben geen informatie gemist.

 

De belangrijkste pluspunten die worden genoemd zijn geen wachttijden, persoonlijke aandacht en goede bereikbaarheid. Bovendien is Nationaal Huidcentrum in noodgevallen 24 uur per dag bereikbaar en dat geeft de cliënten en patiënten een veilig gevoel.

 

Cliënten en patiënten van Nationaal Huidcentrum kunnen online hun afspraken beheren. Dit wordt als zeer positief ervaren, met name omdat zij dan niet hoeven te bellen om een afspraak te maken en deze online kunnen verzetten indien de afgesproken tijd niet goed uitkomt. Online afspraken kunnen via onze website worden gemaakt. Je krijgt hiervoor persoonlijke inloggegevens zodat je altijd je afspraken kunt bekijken.

 

Van de deelnemers aan het klanttevredenheidsonderzoek geeft 100% aan tevreden of zeer tevreden te zijn met het eerste contact, waarbij 96,6% aangeeft dat alle vragen beantwoord konden worden. 95% geeft aan dat zij de deskundigheid van de behandelend arts of huidtherapeute zeer goed tot goed beoordelen. In 88% van de gevallen is er sprake van een positief eindresultaat. Bij medische zorg wordt van een positief eindresultaat gesproken wanneer de medische klacht is opgelost en bij cosmetische zorg wordt van een positief eindresultaat gesproken wanneer het gewenste resultaat is behaald.

 

Van alle deelnemers zou 91% familie, vrienden en kennissen adviseren om bij medische of cosmetische huidklachten een bezoek te brengen aan Nationaal Huidcentrum.

 


 

Kwaliteitskeurmerk

Nationaal Huidcentrum is ISO-gecertificeerd. Met dit kwaliteitskeurmerk voldoen wij aan alle wetten, regelgeving en richtlijnen van de vakgroep dermatologie. Bij dit keurmerk staan kwaliteit van medische zorg, een snelle efficiënte en persoonlijke behandeling en veiligheid centraal. Jaarlijks worden wij ge-audit op alle kwaliteitscriteria.

 

In onze aanpak bieden we de allerhoogste kwaliteit en veiligheid:

    • Tijd voor persoonlijke aandacht
    • Hoogwaardige kwaliteit
    • Geen wachttijden
    • Innovatieve behandelmethoden
    • Vriendelijke sfeer
    • Uitmuntende service
    • Aandacht voor mens achter de patiënt